İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Temmuz 08, 2006

Yürüyerek Geçtim Hayatı

Saat on iki.
Bir adam geçti,
Elleri cebinde hayatımdan.
Bir kedi siyah.
Parlak gözleriyle bana baktı.
Üşüyerek geçtim,
Hayatından.
Yürüyerek geçtim,
Bizim sokağı.
Yürüyerek geçtim,
Hayatı,
Gecenin ürpertisini,
Seni,
Düşüncelerimi.
Karanlıktan kopup,
Geceye karışan
Hayatları geçtim.
Bir yudum al,
Geceden.
Bir yudum çal,
Benden,
Hayatımdaki kediden,
Ve elleri cebindeki adamdan.
Sende kal sevgilim,
Gecenin içinde.

14/12/1999

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home