İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Kasım 29, 2008

Anla Artık

Hani o anımsanan şehirlerden birinde,
Hani o acı çekilmiş günlerden diğerinde,
Yokluğunda rastlamıştım ya sana.
İşte o zaman çok koymuştu bana.

Hani esir almıştın beni gözlerine,
Hani suskunluğunda kabul etmemiştin sözlerine,
Bırakmıştım her şeyi hayırlısıyla oluruna.
İşte o zaman yalnızlık çok dar gelmişti bana.

Özleneceğini bildiğin yerde saklanma.
Adımı da sadece kurduğun düşlerde anma.
Seni düşünmediğimi de sanma.
Anla artık benim için değerlisin Fulya.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home