İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Çarşamba, Ekim 18, 2006

Ne Güzel De Kandırıyorsun

Ben, gözlerimin içinde dondum kaldım. Şehre, içinde bulunduğum saatlere yakalandım. Kıpırdayamıyordum, gece beni bırakmıyordu. Hafif bir titremeyle rüzgarı kokladım. Ne varsa gelen içime çektim. Geçsinler istedim, geçsinler. Yerimi vermek istemezcesine inatçı, olduğum yerde dokunulmadan. Bir ses beni yaşatan. Çal bana içimi. Çal parmaklarınla ne seçebiliyorsan duygulardan. Haber sal ölüme, gelemiyor diye. Gözlerimin vardığı yerde buluşalım seninle. Beni kucakla bakışlarında. Kalbin koşarcasına çarpsın. Saçların savrulurken, boynuna sızan sokak lambası ışığında unutulacak ne varsa yaşansın. Artık bir adım daha yaklaşabilirsin. Etraf olanca hızıyla kaçıyor. Sen yıkılıyorsun dalga dalga içime. Gözlerimi kapatıyorum. Dinlerken gelişini sende uyanıyorum. Kokunu omzuma gömdüğünde, yiten ne varsa şehirde. Seninle bitiyorum inatçı. Kollarımda...
10/10/2006

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home