İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Aralık 06, 2008

Sana Zaman Ayırdım Dedi Hayat

Bir şarkıda sınırdışı edildiler. Hayat hakkında ne biliyoruz ki? Gözyaşlarımız, pencereler, uzaklar, suskunluk manzaraları bir yerlerde oluşumuz. Kaç yaşımızda olursak olalım, suyun ürpertici yüzünden deriniz. Gizem karaltılarının cazibesine çekilen sakinliğimizle sessiz ve dingin içindeyiz sözle ifade edilemeyenin. Unutulanlardan kalan bir gökyüzü. Sana zaman ayırdım dedi hayat, sana zaman ayırdım. Kahrolası mesafe. Üzerine ışık düşmüş. Üzerine çökmüş gece. Seni ayakta tutan bir kadeh. Sana gözlerini kapattıran ne varsa umurumda. Birbirine geçmiş yansımalar. Yıldızlar geri döndü. Kimlerle bir aradaydık? Seni seviyorum diyebilişimle tanıştım. Sanki biraz daha büyüdüm. Ne kadar da detaylıymış basit olan. Seni hayatın farklı anlarında gördüm. Evin içinde sessizliğini dinledim. Düşüncelerimde dolaşıp durdun. Nerede kaldık? Biraz gecikmiş olabilir miydim? Sana zaman ayırdım dedi hayat.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home