İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Haziran 03, 2006

Masal Yap Seninle Bana Dönen Dünyayı

Kelimeleri kendinde buket yapan bir gülümseme anlatabilmek için sessiz. Akşam gibi okşasan sırtımı. Beni severcesine gel bakışlarında. Beni zamana bırakmayan anlarda ara benimle kaybolanı. Bulduklarında kendine bir sevgi günlüğü tut. Masal yap seninle bana dönen dünyayı. Ayakların değsin yarınlarıma. Bir gözyaşı sevinçli sokulduğunda sıcaklığınca, beni bir şükrediş gibi sakla yıllara çıkan akadaşlığa. Hayat diyelim adına, bizde başlayana. Hayat diyelim heyecanlı uyanışlara. Gözlerinde beni seven bir günaydın olmalı. Lütfen oyun arkadaşım ol.

19/05/2005

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home