İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Haziran 03, 2006

Kelimelerden Çıkartacağım Seni Sevdiğimi

İçimdeki his seni asla anlamayacak kadar duygusal olduğumu söylüyor. Bir mantıklı açıklamam yok. Müzik arkadaşça sokuluyor. Hislerimde bulduğum sorular, zamanla cevaplarını kaybediyorlar. İçime hapsolmuşluklardan, hızlı adımlarda yaşanan bir şehrin hikayelerini çıkartıyorum. Senin oyununda yorgun düşüyorum. Ben yüreğime çağırmalıyım denizi. Sen yarınlarda kal. Ben gözlerimi kapayışımı dinleyeceğim. Kelimelerden çıkartacağım seni sevdiğimi. Bir dost daha kazandım. Sevildiğini sananların kafesi yalnızlık.

17/05/2006

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home