İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Çarşamba, Temmuz 05, 2006

Çoban Yıldızı

Bahar ağladığında,
Çiçek olur gözyaşları.
Bir kızın ardından,
Dökülür şehrin kaldırımları.

Hayat masalını anlatıyorum size,
Bendeniz duygusal soytarı.
Nedenlerimle oynarken,
Takıldım sokaklarında seke seke
Bir düşün peşine.

Gözyaşı oyununun mızıkçısı oldum.
Sana kimse inanmaz dediler.
Ben yine de yazıyorum.
Çobanın kırmızı yalanlarını.
Bir kızı kapan zamanı.

Uzak olsa da,
Yaşıyorum yakını.
Göz kapaklarım aralandığında.
Sıcak bir melodiyle,
Tadıyorum sabahı.

Çobanın yalnızlığı,
O kadar gerçek ki.
Uykularında saydığı koyunları güderken.
Masal karışır, bir kurt çıkar gelir.
Anlatır ona kırmızı başlıklı kızı.

Çoban içine düşen boşlukta,
Kovalar hayaline düşen yıldızı.
Sizce de yalan mı?
Anlattıkları, haykırışları.
Venüs dedikleri, güzellik tanrıçası
Çoban yıldızı.
Hayat karıştığından beri,
Sizce de yalan mı?

Önce aşk vardı,
Sonra sorgu bulutu.
Birbiri etrafında dönen gezegenler,
Kavuştuklarında ölürler.
Sizce de yalan mı?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home