İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Çarşamba, Ekim 18, 2006

Bırak Ağlarını Geçmişin

Bırak ağlarını geçmişin, acıyı çekme artık
Denizkızı yaşayamaz seninle, onu yakalamaya çalışma yazık
Bırak o düşlerinde yüzsün, mavi olsun
İçine rüzgarla dolsun

Sen istemezdin kırlarında o solsun
Bırak ağlarını geçmişin
Göz yaşlarını denize bırak
İçinle açılan bir yolsun
Sevgin ve ateşin ışığın olsun

Prensese Son Mesaj
O bana "birlikte güzel şeyler yaşamıştık ama geçti ve bitti, dahası da olamaz, eski Özge de çoktan soldu ve öldü, lütfen sen de değişmeye çalış, dünyamı karartma, kendine iyi bak" diye yazmıştı, 13,45'te. Ben ona bu son mesajı yazdım. Beni hiç sevmedi, hep yargıladı. Bana güzel kelimelerde hep cimriydi. Tahtta bir devrim şart. Sevgiyi hak edene vermeli.
31'11/2003

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home