İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Ekim 21, 2006

Gözyaşı Kardeşim Fulya'ya

Dostluğum sana haksızlık. Korkularımca dolu, cömert şefkatin bana haram. Kapımı çalışın, bir yolcunun yola çıkışı kadar yakın. Bakışın geleceği anlatır gibi anlayışlı. Bir sitem seçili kelimelerde benim için. Hayatları içlerince derin insanlarda gözlerin tercihidir suskunluk. Müzik olur paylaşılan, bir anlam seçer yalnızlığımdan. Anlaşılamamak oyununu oynarız birlikte. Şikayet etmeden kabul ederiz anları oyun bahçemize. Yıllarda demlenen bir söze doldurulan teşekkürü içen yürek, zamanı basamak yapar gözlerini, dinlemekten yorulmaz içtenliğini. Bir hediye almışçasına açar arkadaşlığını günlerim. Nice yıllara gözyaşı kardeşim. İçine hem hüzün , hem de sevinç koymuşsun sevginin.
Albinoni'nin ezgilerinde, beni hiçbir zor anımda yalnız bırakmayan, tanıştığımız andan bu yana yılları benimle aşan, bana herşeye rağmen katlanan değerli dostum Fulya'ya minnettarlığımı dile getirme çabasındaki kelimelerin buluşmasının doğum günü 21 Ekim'i kutluyorum. Aramızda kan bağı olmasa da gönül bağı var.

2 Comments:

Blogger Fuliyama said...

Paylaşımdır hayat, sevgiyi. Bir dokunuştur kalpten kalbe, arkadaşlık. Beraber el ele, yan yana yürümektir hayat yolunda, dostluk. Acısıyla, tatlısıyla kucaklamaktır herşeyi, yaşamak.
Herşey için ben teşekkür ederim sana can dostum Ferit. Vermek ve almanın çok ötesinde var olabildigimiz için el ele...ruh ruha...

09 Kasım, 2006 09:03  
Blogger Erdem Ferit Baskaya said...

Bizler hayat içinde yaşlananda yaşanan müteşekkirliğin muhtemel sürprizlerinde farklı bakabiliyorsak geleceğe, dokunabiliyoruz kelimelere kardeşçe

09 Kasım, 2006 14:58  

Yorum Gönder

<< Home