İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cuma, Kasım 24, 2006

Ben Düş Sarhoşuyum Oysa

Ne dikiliyorsun öyle bir başka hikaye gibi? Anlatamadıklarını bakışlarında mı saklıyorsun benden? Neden tanıştırmadın hiç hislerini? Yalnızlığını bu kadar sevdiğini bilmiyordum. Gözlerin hep uzakları severcesine, gizem denize asla sır vermezken. Biraz daha yürüyelim mi vapurun karanlığa işlenen ışıklarında? Biraz daha gece alayım kadehime. Ben düş sarhoşuyum oysa. Bir sürpriz beklercesine kapadım gözlerimi. Suskunlukların da bir gururu vardı. Sözler içi sardı ama sessizlik kelimeleri almayacak kadar dardı. Biliyor musun aşkın ardı sonsuz bir yardı. Sen olmasan canım kalp düşüncelerde ne tadardı? İyi yaptın rüzgarı almakla saçlarına. İyi yaptın gelmekle. Zaten benim de iki kişilik hayat biletim vardı.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home