İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Kasım 21, 2006

Gel Gör Beni Aşk "Neyledi"

Güzel bir kız gözlerini kapamak gibidir. Durmak gibidir sonsuzluğun alaycılığında. Bir sırrın tesellisidir neyin içe üflediği. Bir aralanışa teslim, bırakılmışların arasından yol alır güzergahını; eğlercesine gönlünü, deniz kokan sarılır içi surlu yıldızlara. Neyleyim geceleyin. Söyleyin neyleyim yalnızlar. Gözlerim anlatsın İstanbul'u. Canım çeksin, gecesini üzerine almış kıyıların ışıltısını. Ben seyreyleyim nazını, aşkını. Yüreğimden geçiyor insanlar. Bağrıma basıyorum rüzgarını ufkun. Karanlığından çıkıvermişlerdi, hepsi tarih oldular. Sesler bir bir kayboldu da, sende kaldı geçmişin kokusu. Yaşandı buram buram gelecek. Öyle güzeldi, düşlerime geldi. Sözümü sakındım demli suskunluktan. Özümü takındım içli yalnızlıktan. Dinleyin şehrin kahkahalarını. Dinleyin hıçkırıklarını. Dinleyin bir tebessüme çekilmiş huzuru. Dinleyin bir kızın ayak seslerinde geleni. O gözlerimi kapamak gibidir.
Sufi- Ney&Piyano CD'sinden Gel Gör Beni Aşk Neyledi parçası eşliğinde

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home