İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Kasım 11, 2006

Bir Tur Daha Bindirdik Hayata

Karanlığa acıkmış yıldızlar geceyi tüketirken, içim de suskunluk sofrasında. Kelime orucumu bozmak istercesine gözlerimi kapadım, müzik beslerken düşüncelerimi. Kendimi yine yalnızlığımda buldum. Ne uzaklar eksikti ne de geçmiş. Yakında gelecek de servis yapılır. Biraz tadarım senden, lezzetli gözlerinden. Seni yasaklamışlar bana, toplum kontrolündeki aşk diyetinde. Bugüne gelmişim bir başka 11 Kasım'a. Doğum günümde açmışım gözlerimi sabaha, bana armağan saatlerde. İçimden özenle seçilmiş kelimeleri dudağıma dizemesem de anlatmak için sana, bir mum daha yakılmış olacak üflemem için bana ve yalnızlığıma. Soğuk bir havada, yatağımdan çıkmak istemeyişte tek başınalıkla karşılıyorum yaşlanmakta olduğum bilincini, yılların bana her hatırlatışında. Yalnızlıksa beni hiç ihmal etmiyor. Her zaman ki gibi kendim açıyorum yüreğimi Tanrının hediye ettiği. Birkaç satırla yaş otuz üç, duygularımıysa inan anlatmak oldukça güç. Gözlerine ayrılmış zamanda, yaşam toplayıcılarının telaşında iyi ki doğdum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home