İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Ekim 21, 2006

Unutulsa Da Bu Dans Benim

Artık yastığa teslim etmeliyim kendimi. Yorgunum kelimelerden. Başımı bırakmak istemeyen bir gece. Koynuma sokulan bir yalnızlık. Üstümü örten müzikler bir anne şefkatince. Aynaya yansımakta olan, ardımda bırakacaklarıma sabah uyanacak mıyım? Odalarında kutulanmış insanlar her boyda gecelerine kaldırılmışlar. Geleceğe mi saklanmışlar? Geçmişe kıvrılmış uyuyorlar. Belki unutulmuşluklarından hiç kalkamayacaklar. Kelimelerin içine ne tıkıştırdın öyle yine, safsata mı? Hiç uyandırılmayacağını bildiğin cümlelerde mi çıkmak istiyorsun kendinden? Bu bir günaydın deyiş değil. Her iyi gecelerde, seni hatırlaması için can attığın günışığına muhtaçsın yüzünü yıkayabilmek için hayatta.

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

çok güzellllllllll

07 Kasım, 2006 12:46  
Blogger Erdem Ferit Baskaya said...

Kelimeler bazen beni yakalıyor onları seslendirmem için. Benden geçenleri beğendiğiniz için üstüme alınabilir miyim? Güzellik hepimizin içinde. Bazen neden yazıyorum diye kendime çıkışıyorum. Arkadaşım Fulya sen yazdıklarında bir anlam yok desen de bırak okuyanlar karar versin diye beni hala teşvik ediyor. Olumlu, olumsuz her yorum benim için çok değerli. Yazılarımı okumak için zaman ayırdığınız için çok teşekkürler.

09 Kasım, 2006 13:00  

Yorum Gönder

<< Home