İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Ekim 21, 2006

Bir Varmış Bir Yokmuştan

Yeter ki sen beni hiç bırakma.
Yarın gelmezse diye de kafana takma.
Yeter ki sen çık gel geçmişten,
Bir varmış, bir yokmuştan.
Yeter ki beni al gözlerine
Yarın gelmezse diye de uzağa bakma.
Yeter ki ben gelene dek kalbinden çıkma.
Senin için derlediğim hayattan asla bıkma.
Yeter ki her gelişimde aç kollarını.
İçine koyduğun yürekle gözle yollarımı.
Yeter ki beni al sözlerine.
Yeter ki sen beni hiç bırakma.
Yarın gelmezse diye de kafana takma.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home