İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Aralık 30, 2006

Hayat Bana Yeni Bir Yıl Almış

Bilgisayarımdaki problemi hala gideremedim. Aslında sizlerle paylaşmak için sayfama aktarmak istediğim gerek geçmiş sandığımdan, gerekse son günlerin gecelerime dokunuşundan yazılarım var. Bir yılı daha geride bırakmak üzere iken, internet kafeden kaçınılamayan gürültünün içinden merhaba demek istedim tüm yalnızlık paydaşlarıma. Paltomun içinde, hayatın dışında ekran erkanı (!) ile toplanmış kelimelerime söz geçirmeye çalışıyorum. Bir boy küçük geliyorlar hep gelişen duygularıma. Yarın gece Ankara'ya gidiyor olacağım saatler yol olurken. Yılbaşına "sefer tasında" gireceğim, hayat uzakları yiyip bitirirken. Yakında, içimdeki kırıntılara üşüşen özgürlük meydanı sakinleri bir çığlık koparır. Masallar gerçek oldu üzgünüm. Hayat bana yeni bir yıl almış. Yarınlar sürpriz mi?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home