İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Eylül 02, 2007

Anlarla Sevişircesine Yalnızdım

Bir şişe şarap açtım yalnızlığıma. Benim gibi yalnız kadehime doldurdum arkadaşlığını. İçime sokuldu beni anlamak istercesine. Bir tat bıraktı, bak bu yaşamak dercesine. Gözlerimi kapadım, teslim oldum nefasetine. Bir kadının dokunuşlarını bekler gibi açmadım göz kapaklarımı. Kadehim serindi. Derin derin nefes aldım, biraz kokusunda kaldım. Parmaklarım yaşamak arzusuna bırakmak istiyordu direncini. Bir elin avuçlarımı buluşuna kenetlenmek, susmak, yaşatacaklarına yaslanmak istiyordum. Bir yudumdu içimde kaybolmak. Bir yudumdu kalbim. Küçücüktü anlarım. Değerliydi çıplaklığım. Neden hala sevgimi bir suskunluğa saklarım? Hiç mi anlamaz adımların? Bir yastığın derdi var. Sevişelim diyar diyar. Senin de saçlarında hüzün bahtiyar. Ne diyeyim sana yar.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home