İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Eylül 02, 2007

Yokluğun Kollarımda

Sen hiç gözlerini kapamıyor musun? Hiç şarkılar çekiştirmiyor mu dakikalarını? Gecenin senin için seçtiği kelimeler sarmıyor mu düşüncelerini? Adım da diğer sevgililerine karıştı. Güzel omuzlarında kaç yaz geçecek kim bilir? Umarım kapısını çaldığın gözler çıplaklığının kıymetini bilir. Yalnızlık sadece hissedence çekilir. Sen hiç beni sevmedin mi? Bilmezdim kaybetmenin bu kadar uzak, dokunulmanın hasret olduğunu. Yazdıklarım anlatamaz gözlerimi kapayışımın her gece seni içimde bulduğunu. Bir otobüs seni düşlerime getirişinde kıvrılmıyor İzmir’e gelen yollarla. Yansımıyorsun seni bana saklayan cama. Sevgini karşılayamıyorum otobüs garında. İnişin boynuma bir sarılış getirmemiş, İzmir’e uğrayışların beni kalbinden çoktan silmiş. Kokunla uyanmak ne güzeldi. Geçivermeseydin gözlerimi kapayışımdan. Günaydınım diyemiyorum sana. Yokluğun kollarımda, anlasana.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home