İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Aralık 16, 2007

Gitme Dur

Kaybettiklerim bir avuç kuru üzümün tadında. Ne olurdu senin de elin uzansaydı tabağıma. Daha düşüncelerimden gitmedin. Daha boş hayaller kurduruyorsun bana. Şairlerle kavuştum yalnızlıklarında. Daha farklı görünüyor denizim, daha farklı uçuyor martılarım. Adımlarım tutulmuş gözyaşları gibi. Yol unutturmak istiyor. Yol beni çağırıyor. Benim için de ayrılma zamanı. Duvarlarımı boşaltmak istiyorum. Bir çıplaklık özlemim. Bir sarılış saklayabilir beni kendimden. Bende kal istedim. Bana şehrin ışıklarını getir istedim. Yine durdurdu beni gözlerin. Fotoğraflar da aynalar gibi seni kaçırıyor. Yakınlığınca uzak paylaşılan. Belki içimi temizler başka bakışlar. Zamanla iyileşir tüm yaralar. Seni değersiz kılamaz ki kalbim. Ben şehrimin hikayesiyim. Farklı şarkılardayız. Herkes bir seni seviyorum deyişe inanmak ister. Yalnızlıkların da ömrü var.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home