İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Ocak 26, 2008

Gerçek Sandığım Kalabalık

Kır lalesi sevdiğim bir çiçek. Yakında açacaklar. Lalenin açtığı toprakları severim. İnsan çiçeği soldurma tercihi ile dalında bırakma arasında kalır. Bir ömür biçersiniz güzelliğine. Vazonuzda ölür gider ya da kırın sabahı olur, güzel olan hep bir anımsamadır. Bana huzur verdiği için seçtim. Yalan doğrusu olanlarındır. Doğruyu yanıltmaksa insanlıktır. Gerçekle aram ne kadar iyi bilmiyorum. Yine de gerçeğimi arıyorum.

Gerçek sandığım kalabalık. Bu nedenle çok hikaye var gözlerimi açışımda ve kapayışımda. Metroda yürüyen merdivenlerin göğe erişen bandında yansımaların insanları işlerine ya da zaman geçirişlerine taşıyışında ben düşünürüm suskunluklarını. Ben de merak ederim karşıma çıkan bir kediyi, başımı kaldırışımda uçan bir martıyı ve omuzları güzel bir kadını. Bazen kaçıp gitmek isterim. Sınırlarımın yerini değiştirmek olur hayalim. Kendimi bankacı hissetmesem de iyiyim işimde. Ben de uzun yıllardır yalan söylüyorum kendime. İstanbul gibi güzel bir şehirde ışıkların keyfine diyecek yoktur. Beyoğlu insanı içine çeker. Ben de eğitimlerde bu güzel şehrin telaşında yakalandığımda kendimi yenilenmiş hissediyorum. Bir kadeh kırmızı şarap gibi gecesi İstanbul'un.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home