İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazartesi, Haziran 30, 2008

Seni Sevmekten Kaçarken

Ordan burdan
Yürürken senden geçen bir yoldan
Kaçarken attığım her adımdan
Kaçarken yalnızlığa tutulmuş
Güzel bir kadının sağnağından

Ordan burdan,
Ondan bundan,
Ne arttıysa gecelerimden
Kaçarken gözlerinden
Kaçarken beni bıraktığın andan

Ordan burdan,
Sır tutamayan ömür kalburundan,
Yalnızlık yoğurduğum düş hamurundan,
Kaçarken yarattığım o güzel kadından
Gülümsedim ve ağladım

Ordan burdan,
Geçtim dertten
Kana kana içtim sevinçten
Kaçarken yıldızlarından
Bir çiçek bıraktım baharına


(Keith Jarrett ve Charlie Haden’ın seslendirdiği Prayer parçası eşliğinde)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home