İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Aralık 06, 2008

Duvarlarıma Yeniden Bakmak

Sana söyleyemediklerim var dedi. Hiç söyleyemeyeceklerim kadar iyisin. Hiç söyleyemeyeceklerim kadar güzel. Gördüklerim, duyduklarım beni özgürleştiriyor. Kulağıma kuş cıvıltıları geliyor. Her çağda çıplaktık. Pencerenin önündeyim. Gökyüzü peşimde sırtımı döndüm. Anımsanmıştın. Özlenmiştin. Kendimdeydim. Buğulanmak ister gibiydim. Üzerine seni seviyorum yazmanı istediğim bir cam gibiydim. Biraz kaybolmaya ne dersin dedi hayat. Sarhoş olmak ister gibiydim. Duvarlarıma yeniden bakmak için biraz sınırlarımla bağımı koparmalıydım. Yolunu kaybeden hiç başkasına sormaz. Her kayboluş kendine çıkar. Birbirimize sıkıca sarılmıştık. Omzunda saçlarını dinliyordum. Hepimiz hayal meyal değil miydik? Gerçekle insanın arasına giren zaman ne de olsa geçiyordu. Sen beni anlıyordun.

(Roxy Magic’den If There is Something Parçası eşliğinde)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home