İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Çarşamba, Temmuz 05, 2006

Öylesine

Öylesine yazdım.
Öylesine yaşadım.
Öylesine gidip geldim.
Öylesine derken,
Öylesine bitti.

2 Comments:

Blogger Fuliyama said...

öylesine yaşamak gibisi yoktur..
beklentisiz, korkusuz, kim(se?)siz..


öylesine eser rüzgar, öylesine açar çiçek..hiçbir kaygı ve amaç gütmeden..

yaşamak budur..

sevgimle
f

05 Temmuz, 2006 14:04  
Blogger Erdem Ferit Baskaya said...

Önceden yazmış olduğum bir yazı. Yeni yazılarımda tarih atıyorum ama eskiden yazıp geçiyordum...anı.Aslında tarih atmak sonradan okuduğunda duygu dünyana rehberlik ediyor. İçinden çıkmış olduğun duygu hallerine başka bir bilinçle dönmek farklı bir kazanım. Sanki kendinle yeniden tanışma.

05 Temmuz, 2006 21:07  

Yorum Gönder

<< Home