İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Perşembe, Haziran 21, 2007

Yaşanabilirin Keşfi

Kaybetmenin yaşanabilirin keşfi olduğunu anlamak için zamana ihtiyaç var. Geçmişi tadında bırakabilmek gerek. Deniz yalnızlığa iyi geliyor. İşe yine geç kaldım, dokuza beş kala vapuruna yetişebildim. Metroda çok güzel yüzlü bir kadın vardı. Ona rahatsız edercesine bakmaktan kendimi alamıyordum. Bakışında bana yer yoktu. Adıyla uzaklaştı, ben onunla karşılaşmamdan Konak’ta inerken. Bir günaydına biletim olsa, özgür bir uyanışa varsa. Beni gerçekten, samimice kalbinde ağırlamak isteyen bir kızda kalsam. Yirmi dakika benim artık düşüncelerime sokulmasan. Ege mavisi bir kıza boyanmalıyım yaşam dolu gözlerinde. Vapur da, ben de içimizdekilerle vardık Karşıyaka’ya. O kendi seçiminde, ona heyecan veren bir gecede.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home