İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Eylül 02, 2007

Bir Kadeh Şarabın Dilinden Seni Düşürmem

Adın sana hiç yabancı geldi mi? Dudaklarımı sustur. İçimi al içine. Karış nefes alışlarıma. Yalnızlığımı çıkart üzerimden. Dola kollarını beni bırakmak istemeyişine. Yalan da olsa inanayım. Senin de yalnızlık olmadığına kanayım. Ben aldanmanın bedelini sevgimle öderim. Ben de geceleri severim. Gözlerinin kıymetini bilirim her bakışında. Bana duygular açışında seni gizlerim muhtemel acılarıma. Dolaş gözlerimi kapayışımı. Donat yatağımı. Düş üzerime yıldızlar gibi. Ölüm yaşamın dibi. Dal saçlarıma bir keşif çılgınlığında. Sar beni teninle. Unutmasın giyinişin beni. Bir sır gibi sakla kalbine bu bedeni.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home