İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Eylül 11, 2007

İyi Olmak İçin Nedenim Var

Geçen Ramazan birlikteydik. Neden bu kadar kaybettik birbirimizi? Bir bardak çay gibi ömür azar azar yaşanan, son yuduma saklanan. Sekiz kırk vapuru bugün beni daha bir üzgün gördü. Her şey neden bu kadar telaşlı? Aslında değilim o kadar da yaşlı. Martının aldırmazlığına imrendim. Adım kaybolmuş gibi yaşamak isterdim. Ne vardı bu kadar bağlanacak. Biraz sonra kıyı beni yakalayacak ve işe bırakacak. Seni seviyorum diyen bir kalp yok geceleri kalacak. Özlenen kadar yakın, özlendiği kadar uzak. Gözlerim de mahrum. Üzmek ve üzülmek kaderin kapısını aralar. Her ikisi de aynı kişi olabilir. İyi olmak için nedenim var, yaşıyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home