İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Eylül 09, 2007

Gözlerimi Kapattıran Bir Kız

(Kredi raporlarını tamamlamak için oturmuştum bilgisayarımın başına ama yine yazmadan yapamadım duygularımı. Yazmak benim hayatım ama hem sevdiğim kadınlara hem de işverenime anlatamadığım bir gerçek tutkularıma karşı sorumlu olduğum. Kendime karşı ne kadar vicdanlıyım? Yaşamı sevmekten çıkarsaydım ekmeğimi. Aşka bansaydım yüreğimi.Doğrularım bana bir yanlışmış gibi dönmese. Pazartesi günü tatsız konuşmalara maruz kalmamak için içimden gelmemeliyim hayata. )


Bir kız gözlerine bakmasını bilen, bir kız içine dokunabilen, sana gözlerini kapattıran yalnızlığına döndüğün anlarda, bir kız korkularından koruduğun, yaklaşmaya sakındığın, bir kız rastlantıda alev alan, tüm geçmiş resimleri tutuşturan, yatağında senin için düşler toplayan, bir kız zamansız, bir kız keşfedilmeye suskun, bir kız rüzgarların sahillere anlattıklarına tutkun, bir kız adında yaşadığı gerçeğiyle buluşan, beni yaşamak istediklerimde bulan, bense yalnız bir adam, kelimelerinde soğuk iç okyanusunu yüzmeye çalışan. Dolu hissetmek için boşluğa hasretiz. Hep hazır değil miyiz kalbimizin kırılmasına? Hayat anlara parçalanmış. Bir armağan kanatsa da avuçlarını, yine de tutarsın aşkın elini. Yaşadığını ağlar sıcak akan kan. Hüzünlerin tanıştırdığı sevinçlerin çocukları olacak. Yaşananların mirasıyız. Yaşatacaklarımıza tüm hikayemiz. Elimiz dokunulduğunda farklı hisseder. Suskunluğun seçtiği gecelerden uyanmış gündüzlerden birinde, içimde bir şarkının tekrarındayım. Düşüncelerim seninle sevişmelerim. Özlenecek kadar kısa tutabilmeli belki de ilişkileri. Sevmek değerli bir anın misafirperverliği. Hayat da doğanlara hiç sonsuzluk sözü vermedi ki. Ölümü bile bile sevdik hayatı. Kalbin kapısı açık. Keşke sorumsuzluk hakkımız olsa. Adımların buluşturduğu kalabalıklar içinde geçip gitsen de, sen de özelsin. Sen de güzelsin. İnan masum çıplaklıklar. Yalnızlık günahını işleyenlerin cehennemi peşin. Kendinsin eşin. Susmak kıymetli seni gözlerinde dinlediğimde. Anlatmaya çalışma der gibi bakışların dudaklarımın çaresizliğinde. Başlangıçlar bir adım kadar zahmetli. Biliyorum nefesin merhametli. Cemaate sorduklarında, merhumu nasıl bilirdiniz diye, demesinler çok yalnızdı rahmetli.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home