İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Eylül 08, 2007

Belki Bir Gün Özlersin

(Gülgün msn’de sohbetimizde, sormadan öğrendim bu sabaha nasıl başladığınızı dedi. Size Emre Aydın’ın Belki Bir Gün Özlersin şarkısını öneriyorum hemen diye yazdı. Bana başka şarkılar da önermişti: yine Emre Aydın'dan Bu Kez Anladım, Yüksek Sadakat'ten Döneceksin Diye Söz Ver ve Yırtık Uçurtma'dan Yeni Umutlar şarkılarıyla da tanıştırmıştı beni. Bir de Nev'den Işığım ve Gölgem'i önerdi ama sözleri kadar müziği bana o kadar hitap etmedi. Onunla paylaştığımız bir diyalogtan küçücük alıntılar)


...Yaşamın içinden, kaybetmeden seçmeli anları. Şarkılarla daha iyi anlaşıyorum sanki çünkü hüznün bir küfür olmadığını en iyi şarkılar anlatıyor. Benim özlem duyduklarım hep hüzünle karışıyor. İkisinin dili tek bir şarkı belki de. Savrulmuş bir bozuk para gibi. Bir yüzü hayata dönük düşer, bir yüzü de içine kapanır. Aslında duruşu aynıdır. Herkes yalnızlığın diline düşmüş, kendine bir şarkı seçmiş...

...Bazen iş çıkışında Konak Pier’de oturuyorum. Denize yakın olmayı seviyorum bir bardak bira kadar dolu hayatın tadında. Hep hüzünlerimle kalmıyoruım. Birazını uzaklara ayırıyorum, martılara da veriyorum bir parçasını, bir parçasını da masamda bırakıyorum. Kendime bir kadeh beyaz şarap doldurdum. Yalnızlığı hafifleten her şeyde, geçen zamanın değerinde gözlerimi kapayıp da dinleyeceğim kendimi. Şarkı için teşekkürler. Beni fotoğraflara itecek bir şarkı gibi duruyor, Ayşegül’ün sitesine. Uzak durmaya çalışıp da, uzak duramadığım. Bir yalnızlığı sürekli kokladığım. Yaşamı, yaşatmak istediklerinle ağırlaştırmamak gerekli. Her şey içten bir gülümseme, seven bir yürek kadar hafif kalmalı. Unutabileceğimi biliyorum. Yaşamak, yaşanmayanı unutturuyor. Bir sabahın kıymetinde uyanmak, işte kurtuluş bu...


0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home