İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Ocak 29, 2008

Biraz Yakın Ver Bana

Biraz daha sarhoşluk koy. Biraz daha sensizlik koy. Canım şarap, sar beni yalnızlığa. Bak sadece adım kaldı bana. Hi hi ho hi. Komik mi korkun? Ne sandın kendini? Bir prens mi? Şakalaştın mı ölümle? Tanıştın mı fotoğraflarla? Yaşlandın mı? Yarın sana gizlice mi sokuldu? Yalnızlık sevişmenin kabusu mu? Nerde o deniz? Nerde o güzel omuzların dillenirdiği çıplaklık? Nerde o karanlık? Gezdirdin mi duvarlarını? Çıkışı yok muydu gecelerinin? Nerde kaldı elimi tutuşun? Yıldızlara tuş oldu göğsüm. Sabahıma ek tenini. Avuçlarıma ver uyanışımızı. Kıralım kadehlerimizi. Kıralım da kırılmayalım. Sız suskunluğuma. Sız çıplaklığıma. Artık başlangıçlara güvenilmiyor. Umurunda mı? Başlamazsan sonu yok ki. Bir gün seni bulurum nasıl olsa. Bu nasıl bir yolsa hiç dinlenmiyor. Hep uzaklara sapıyor. Biraz yakın ver bana. Beni gözlerine sakla.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home