İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazartesi, Ocak 28, 2008

İkimiz De Düş Görmüş Gibiydik

Birbirimize unutturmaya çalışıyorduk. Suyun berraklığı kayalardan denize giren sokak lambasının ışığında, gece senin kalbinde. Far alayı caddelerde. Benimle sevişmek istediğini hissedebiliyorum. Odanın ışığı kapanmak istiyor. Ellerim çıplaklığını dolaşmak arzusunda. Düşünceler var aramızda. Kim bilir nerelerdesin? Şehir çözülüyor. Uyanışında bulduğun adam benim. Beni tanımıyorsun aslında. Ne geçmişimiz var ne de geleceğimiz. An kadar hafifiz. Değersiz değil göz göze gelişimiz. Değersiz değil karanlığı paylaşışımız. Birer yabancıydık birbirimize dokunana dek. Birer yabancıydık tedirginliğimizde. Omuzlarından kıyafetini bırakışını sevdim. Saçlarınla karşıladım belini. Yere bastım yalınayak heyecanında. Seninle kıvrıldım sıcaklığına. Seninle keşfettim nefes alışlarımı. Seninle duydum yatağımın sırrını. Dudaklarınca mühürlendim. Sen İstanbul gecelerinin en güzeliydin. Bana gülümsedin. Bana derdini anlattın. Beni bende bırakıp ayrıldın. İkimiz de düş görmüş gibiydik.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home