İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Ocak 29, 2008

Yatsam İyi Olacak

Atlı karınca oldu şarabın damarlarımda dolaşışı. Gitarın sesi deli sandı suratımdaki gevşemeyi. Kimseye rezil olmayacak kadar yalnızdım. Kitaplar raflarda asker gibi duruyordu. Geri çekildim duvarlarımdan. Terliklerimi doldurduğum adama sordum gözlerini kapatışını. Oyun oynadık geceyle. Kendimi tokatladım. Kadehimi benden kaçarken yakaladım. Bir piyanistmişim gibi dokundum klavyenin tuşlarına. Yazdım şarkıları kalp atışlarını duymuşçasına. Bir kadın geçmedi suskunluğumdan. Bir kadın sormadı yolun aradığı şehri.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home