İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Mart 22, 2008

Gözlerine Uğradım

Bir sokak geçti yalnızlığımdan. Gidişini izledim. Karanlığa bıraktığı arabalarla yakaladım bakışlarımın yorulduğu derinliği. Yitirilene hakim değildim. An yine dalgasını geçiyordu benimle. Gelip geçenin ne gerisindeydim, ne de ilerisinde. Bir duruşum vardı gecenin içine sızmış. Bir sessizliğim vardı kalbimin atışlarına çocukça saklanan. Dokunmak istercesine uzanabilirdi elim, biraz olsaydı cesaretim. Bir sokak gibi geçtin içimden. Bir sokak gibi süslendin düşüncelerimle. Bir sokak gibi yaşlansaydık beraber. Bir sokak gibi karşılasaydık dönüşleri. Ayrılıkları buluşturan sokaklardan birinde yağmur tanelendi. Bir şarkı daha gecelerden beslendi. Yalnızlığım üzerimdeydi, yine de üşüyordum. Bir çıplaklık aradım sarınacak. Gözlerine uğradım. Bir hayal edişim var , o kadar. Benden başkasına gelmez bu suskunluktan zarar. Sensiz uyanışım neye yarar?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home