İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Perşembe, Mart 20, 2008

Güneş Yüzüme Vurdukça

Hatırlamalarını sakinleştirmiştin. Beni birden bire sana hatırlatan ne oldu? Güneş yüzüme vurdukça, ellerine sürmüş olduğu krem kokusu kadar yakın bir bayanın suskunluğuyla Karşıyaka’ya doğru yol alıyoruz. Sıranın başındaki güneş gözlüklü, boylu poslu, uzun beyaz çizmeli sarışın bayan sıradan ve dikkat çekici. O da suskun ve gizli fark edildiği hissinde. Herkesin sessizlikte hissesi var. Sadece motorun uğultusu hakim paylaşılamayan düşüncelere. Boş çay bardaklarının sesi belirip kayboldu. Ayşegül’ü düşünmek de onu özlemek miydi? Bu kafa karışıklığı kafasız olabilir miydi? Paçamın rüzgarda uçuşuşu, üşüyüşüm bendim. Ben olmak zordu. Hatırlamak kayıplar vermişti bugüne dek. Ben olmanın tesellisiydim.

19-03-2008, 08:23

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home