İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Mart 08, 2008

Sessizlik Pastası

Sessizlik pastasından bir dilimdi yaşadığım an. Hayal edişimin geçmişinden geleceğe taşınan bir gündü kutlanan. Seni kalbimde saklayışım gibi saklanmıştı kelimeler. Yaz olmuştu tüm sözler. Yirmi Ağustosu yaşamıştı sekiz Mart. Zaten yaşadığın anı şaşırmak değil mi unutamamak. Biliyorum ki sessiz değil gülümsemen. Gerekmiyor beni düşünmen. Geçmişinde gizliyim. Geleceğinle filizlenen bir yılda sana ne verebilirim? Uzaklığım hediyen. Sessizlik pastanın tadına baktım. Ne kadar güzelmiş özlenen. Seni düşünüyor olmamı gizler yıllar. Seni sana bırakmak için sustum. Sen seni sevdiğini belki de başkasından duydun. Beni unutuşunu hiç açmayacaksın. Aynalar bir gün soracak kaç yaşındasın. Çocukların olacak. Hayatın unuttuklarından daha değerli olanlarla dolacak. En güzel yıllara armağan oluşunu doğum günün yap.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home