İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cuma, Mart 07, 2008

İçimdeki İyilikle Boğuştum

İnsanlara gözlerinin içi kadar yakın olmak onları rahatsız ediyor. Halbuki en içten hikayeler orada. En son ne zaman gözlerinin içine bakmıştım hatırlayamıyordum. Seni kaybedişimi zamana gömmüş, hatırlayışımı yaşıyordum. Bu güzel hava mutlu bir gülümsemeyi hak ediyordu. Omuzları dik bir adamın iskeleye yürüyüşünde, uzaklara bakan deniz feneri kadar yalnız bir karşılanış hakim. Orda mısın? Aynada buldun mu çıplaklığını? Orda mısın? Caddelere verdin mi neşeli hallerini? Orda hatırlandığın bir unutuşta mutlu musun? Saat sekiz. Zihnimi temizleyen bir akışta rüzgarın serinliği düşüncelerimi süpürüyor. Sadece uzaklar kaldı martının yakınlaştırdığı sonsuzda. Üşümek hiç bu kadar benim olmamıştı. Özgürlüğün rehberi kararsız değil. Uçuşunun keyfi rotasını çiziyor. İzlemek sınırlı. Tercihlerin salıverdiği insanlar da var. Oyunun kaderine inanmışlar iş başı yapıyorlar. İnancım da beni bıraktı. Bırak martıların dağılmışlığı öyle kalsın. Bırak toplama yalnızlığını. Bir demet çiçek gibi kokulu derlenende yarın var. Değişmek bir an kadar. Bugün de seni uyandırdım Ankara’da. Kendimi haksız buldum bu hatırlamada. Göztepe’de bir pencere oldum. Kendimi haksız buldum güzel bir kahvaltıda. İçimdeki iyilikle boğuştum.

06-03-2008

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home