İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazartesi, Mart 03, 2008

Tercihim Olsun İsterdim

Kışı yaşayan sayfiye evlerinin sakinliği var günün başlangıcında. Ufkun kuşlarla arasına giren gemilerde dinlendirdiğim bir bakış beni iyi eden. Yağmurun yüzüme serpilişinde tentenin altında rüzgarlıyım. Rüzgarlıyım içime sokulanda. Teknenin motorunun sesi uyanışımdaki kumruların guruldanışı gibi. Gözlük camlarımın ıslanışında Pazar günümü daha farklı yaşama tercihim olsun isterdim. Sorumluluklarımıza ikna edilmişiz. Köleliğin vicdanı içimizde. Yerleştirenin mülkiyetinde olmayan tek sancı. Hesaplaşmak insanı kirletiyor. Belirişi zenginleştiren bir yakınlaşmada Karşıyaka her derin derin nefes alışımda. Dağların göğe kaynaştığı bir manzarada bulutlar dokunmuş tepelere. Gözlerimi kapayışımı yitirmiş gibi hissediyorum. Bugünü de yarınımla geçmişimin arasına sıkıştırdım. Birazdan bankada olacağım. Bu kadar ucuzmuş özgürlük. Elleri cebinde bir adam benden daha zengin. Sulu boya yalnızlıklar. Yansımaların sessizleştiği bir anda kıyıya vurmakta olan dalgaların sesinde bir köşe ayırdım kendime. Islak zeminlere çizili bir caddeden topladım şehri. Taksinin sarısını daha da sevdiriyor ıslaklık. Onlarca rengin sıralandığı bir keçeli kalem seti kadar mutluluk veren bir suskunluk. Palmiyeler bana eşlik ederken kuşların şarkısında daha fazla kalamayacağım. Mahkumun ayakları gardiyan.

02-03-2008

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home