İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazartesi, Mart 03, 2008

Gözlerimi Kapayışımda

Gözlerimi kapadım suyun sesine bıraktım düşüncelerimi. Uçağın kalkışından uzaklaşan yırtıcı sesini duydum, vapurun sesindeyken Karşıyaka’ya yaklaşmamız. Rüzgarın yalpalattığı İzmir Büyükşehir flamasının da kendine ait bir sesi var. Ya benim sesim keleimelerden mi örülüydü? Sevdiğim kızlar mıydı benim sesim? Bir Cumartesi sabahı işe gidiyor olmakla barışık mıydım? Kolay değil denizi ve güneşi bırakmak. Kolay değil beni unutuşuna katlanmak. Unutuluşumda kendimi hatırlıyorsam sevgim de mi yalan? Gözlerimi kapayışımda Ayşegül’ün bir odadan diğerine geçişi. Gözlerimi kapayışımda Fulya’nın gözlerindeki sessizliği. Gözlerimi kapayışımda yaşamın ısınışı.

01-03-2008

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home