İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cuma, Mart 07, 2008

Dönülmez Yaşanandan

Bir şeyler söylemeye itilmiş, cümlelerin içine düşmüştüm. Söylenene dönüşende kaybolanla huzurlu değildim. Duyana haksızlık eden senin olduğunda şüphe duyduğun bir ifade. İletişim bir silah halini almış karşındakini yaralamışsa, vicdanına yakalanmaktan kaçamayacağını bilmektir canını yakan. Düşüncelerine hapsolanın cezası iç sesidir. Çok konuşmak seni tüketiyor. Saatin dokuz buçuk olmak üzere oluşunda yorgun dönüyorum. Vapurun pencere kenarında gece öylesine dalıp gittiğim bir boşluk. Sadece işini yapan bir adam kadar sessiz beklemeliyim geleceği. Dert insana ayna mı? Her derdin yüzü var. Bırak seni anlatsın içindeki konuşmalar. Verme suskunluğuna zarar. Sırrın konuğu sırdaş olur. Yaşayan yaşamaya zaman bulur. Öylesine geçer ki her yıl. Öylesine sever ki seni ansızın terk eder. Bugün yıpratılmış bir birlikteliğin çalışanı olduğumu fark ettim. Yeniden başlayıp durmaktan yorgun dışında kalmak istedim gerçeğin. Düşler uyananı bırakıp gider. Dönülmez yaşanandan. Yaşanan insanı yaşayacaklarına mahkum eder.

05-03-2008 akşamı iş çıkışında

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home