İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Temmuz 13, 2008

Küçük Bir An, Issız Bir Düş

Nefes alıp verişlerini keşfetmek için sana sokuldum. Yüzüm yüzüne değdiğinde, birlikte oluşumuzun sessizliğinde anın ne kadar değerli olduğunu hissetmek için saçlarına karışmış olarak durdum. Parmaklarım sakinliğin keyfini çıkarırken, avuçlarıma doldun. Dudaklarına güzel bir şarkı gibi yakışmak istedim. Üzerindeki giysiler kadar sabırlı değildim. Omuzlarının açıklığı çıplaklığına kavuşmak için can atarken, kendini gözlerime bırakışında ellerinden tuttum. Seni kendime zamana örnek olmak istercesine ağır ağır çektim. Sana dokunmak gözlerimi kapattırdı. Vücudunda ilerledikçe keşfettiğim duygularla belinde seni bekledim.


(Lou Reed’in Perfect Day parçası eşliğinde)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home