İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cuma, Temmuz 07, 2006

Dönerken

Dansa kaldırıyor müzik düşüncelerimi,
Elimden tutan kadınla akıyor zaman.
Gözlerimin içine bakıyor sanki Tanrı.
Melodi ne kadar kıvrak,
Yakalıyor hemen ruhumu.
Elimden tutan kadına karışıyorum,
Dönüyorum hayata.
Dönüyorum, dönüyorum, dönüyorum.
Bir gülümseme eklemek geldi içimden,
Tam bu mısraya dönerken.
Sana, çıplak ayaklarına
Savrulan eteğinde açan rüzgara
Sahilin büyüsüne
Tam bu mısraya
Seni seviyorum diye eklemek geldi içimden.
Dönerken sarhoş yıldızlar,
Ruh
Dünya
Tanrı
Sen
Dans
Dönerken karışık aklım.
Dönerken umutlu sabah.
Dönerken sendeleme zamanı.
Dönerken huzur.
Dönerken sevgi.
Dönerken bulantı.
Dönerken karışıyorum elimden tutan hayata,
Sana,
Tanrı'ya
Dansa.
Bu dans hiç bitmese.
Bizi tek bir insan gibi algılasa yerliler.



21/02/2002

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home