İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Eylül 16, 2006

Betonerme Bir Yaşamın Sınavı

Anlamak güç, anlatmak daha da. Yağan yağmurda bir umut var ama ben yine miskinlikle başladım güne. Bana faydası olmayan düşüncelerimle müziğe sığındım. Öğlen vakti oldu. Yapılması gerekenler, gelecek ile ilgili kaygılar ve penceremdeki damlacıklar, hepsinin özünde bir arayış var. Bir güvensizlik, bir kaybolmuşluk hissi.
Mavi bir koyda dinlenen tahta bir iskele benim gibi huzursuz değil. O zamana ve beklentilere meydan okuyabiliyor. O tüm basitliğiyle, eskiliğiyle kendini yaşayabiliyor. Yazın güneşi, kışın yağmur tanelerini yaşıyor, koyun mavisini kucaklıyor. Çalışmam gerekli. Betonerme bir yaşamın sınavından geçmem gerek.

23/02/2001


0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home