İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cuma, Şubat 02, 2007

Beni Sakla Sözlerine

Nasıl anlatsam bilmiyorum. Önce birer kadeh şarap mı içelim? Sonra da kendimize kelimeler seçeriz. Bak bu ifade sana yakışır. Ben huzur aradığımda bir kırmızı laleyle bakarım içimin sırtlarına. Klasik gitarın tellerinden ezgi dökülür sözlerime. Ben yıllardır heyecanıma gizlenirim. Fırsat buldukça hayretle bakarım yağmur seven şehir sokaklarına. Su taneleri yaşamın sarhoş eden kokusunu kutlarcasına dans ederler. Benim anlatmak istediklerim sessizliğim. Kalabalıklaşan dinginliğimde göz kapaklarımın ardını bekletiyorum. Sadece müziği davet ediyorum. Yalnızlık da mı yaşlanıyor? Seni düşünce koleksiyoncusu hiç çıkmıyorsun hislerinden. Geçmiş yine tedavülde. Belki yarın sana ayışığı ısmarlamayacak. Nefesimin sıcaklığında dinlemek ister miydin beni? En güzel yalnızlığımdan ikram ederdim sana. Özür dilerim kalamayacağım. Bu gece hiç soru sormayacağım. Bir suskunluk kadar eski şehirlerde tadacağım göz alıcılığı. Beni yüreğinin sırrı ile tanıştırmayacak mısın? Gecenin ışıklarını omuzlarında taşımaktan yorgun düşersen, şehir adımlarına sığmazsa, yalnızlığın yakamozla varırsa bir düşünceye, kadeh yap içimi kaldır yıldızlara. Bakışlarımı hatırla uzaksan yakınıma. Beni sakla sözlerine.
28/01/2007

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home