İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Şubat 24, 2007

Bir Adım Daha, Ne Korkuyorsun Yaklaşsana

Sen bir adım daha yaklaştığında ben sadece gülümseyeceğim ve susacağım. Sen sessizliğimi üstüme örttüğünde, yaşadığım hissiyle çıplak, gözlerimi kapayacağım. Her an bir öpücüğü bekler gibi sabırlı kıpırdamayacağım. Bir melodinin kulaklarımda gezinişine bırakacağım bana rehberlik eden duygularımı. Sen de gözlerini kapadın mı bilemeyecğim. Aldırmayacağım dışımın ne anlattığına. Senin bana taşıdıklarına kulak vereceğim. Sevilircesine akışkan, kaybolurcasına devingen ve yürekli yol vereceğim beni geçişine. Elimi tuttuğunda, ters yüz olmuş bir bedenle, bizi ayıran tende karşılayacağım sıcaklığını. Bana sıkıca sarıldığında inat edeceğim gözlerime. Yaşadıklarımı esir etmeyeceğim sözlerime. Sen ve gece, hece hece. Ben de bilmiyorum bu yalnızlık nece. Uyku düş oluyor seni giyinince.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home