İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Şubat 24, 2007

Ne Müzik Susar Ne Yürek

Yastığım gülümsememi seviyor. Gece beni sabaha veriyor. İyi geceler Yann Tiersen. Her insan gibi sen de bir yalnızlık bestesi olmalısın. Akordiyonun senden de heyecanlı anlatmak istediklerine sığdıramadığı dile gelişte. Hayatın susturamadığı bir yürekle işliyorsun melodiyi. Ben sadece gözlerimi kapayabiliyorum. Ne müzik susar ne yürek ama uyumak gerek. Üşüdüm. Sıcak yatağıma varmalıyım, beni kaplayan tek başınalığa.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home