İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Mayıs 26, 2007

Yakın Yalnızlıklar Uzak Kızlar

Kaybolmak istediğin anda davetlisin yalnızlığıma. Gülümsüyor olabilirim, suskun da. Sevileceğini bilerek gel düşüncelerime. Sessizliğime katıl beni saran boşlukta. İçimi hafiflet, başını omzuma yaslayıp da. Elimi tut bir an için, bırakacak olsan da. Zaman hepimizin duygularını kanırtıyor. Yeri geliyor düşünemeyecek kadar yoruyorsun kendini. Unutmak için yer açıyorsun aşklara. Hikayem gözlerimde yaşanmışta saklı. Anladım ki, her zaman terk edenler haklı. Adımlarım beni gizliyor gelip geçenlerden. Bekliyorum beni bakışlarımdan almaya gelirsin diye. Belki bir fotoğrafın paylaşılanı toparlayışına sığışabiliriz. Bir ana sıkışabiliriz, ne de olsa yarın hiçbir zaman sözünde durmuyor. Geçmiş de hiç teselli etmiyor. Sen de gidecek olursan bana anımsamalar bırakabilirsin. Bana sıkıca sarıldığında, gözlerimi kaparım seni anlamak için. Seni geçen zamandan kıskanırım.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home