İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Mayıs 20, 2007

Yalnızlık Sevgim

İçim yalnızlığıma yeni bir arkadaş daha seçti. Sesindeki sıcaklıkta konuyu uzatıp da ne kadar çok kalmak istedim. Belki de telefonda anlamıştır ona karşı bir takım hislerin içimde yeşermekte olduğunu. Bizim bankanın bireysel bankacılık bölümü yok, kredili müşterilerimden birisinin finansman bölümünde çalışan bir bayanın kredi ihtiyacı varmış, sen arayabilir misin dediğimde, demek beni iş için aradın diye takıldığında, hazır cevap olmayışım nedeni ile seni düşündüğüm için ilk sen aklıma geldin diyemedim. Zaten ben hiç hesap yapmadım, strateji gütmedim severken. Belki de bu yüzden hep yalnız kalışım. Sanki benim ihtiyacım olan bir kredi imiş gibi takipçi kesilip, ne oldu konuşabildin mi diye tekrar arayıp sordum. Tek derdim onu bir kez daha duyabilmekti. İlk konuşmamızda senin kalbin ne kadar temiz dediğinde, kendimi mutlu hissetmiş olmam bana ona değer verdiğimi anlatıyordu. Hep yinelediğim gibi, yalnız olamayacak kadar güzel bir kız. Acaba hayatında değer verdiği bir kişi var mı? Elinden tutsam beni gözlerimi kapayışıma götürebilir mi? Bir kumsalın serin kumlarında, ayışığında birlikte kaybolabilir miyiz? Bugün bankaca pikniğe gideceklerdi. Aynı şubede çalışan arkadaşım söylemişti. Bugün yağmur yağınca pikniğe gidememiş olmalarını bahane edip onu arayayım istedim. Arkadaşıma bir sevgilisi var mı sorsam mı diye geçirdim içimden. Üniversiteden çok yakın bir dostum genel müdür yardımcısı olarak Moskova’ya gidecek. Yine aynı gruptan başka bir dostum arayıp konuşsana, belki senin için de bir fırsat olabilir dedi. Bugün düşündüm ne yapsam diye. Aslında sınırlarımın ötesinde olmak bana iyi gelebilirdi. Şu andaki çalışma ortamımdan memnunum ama Rusya’da olsam daha fazla kazanabilirim, belki de daha iyi bir mevkiye de sahip olabilirim. En kötü ihtimalle yeni bir dil öğrenmiş, yabancı ülke tecrübem olmuş olur. Ona söyleyebilseydim keşke, beni tutan tek ihtimal sensin diye. Bir ihtimal ona sarılabilir miyim? Bir ihtimal bana gülümseyebilir mi? Bir ihtimal dudaklarından beni sevdiğini duyabilir miyim? Adındaki Sevgi’yi benimle paylaşabilir mi? Geceyarısı onu düşündüğümü bilmiyor. Keşke omzuma başını yaslayıp da dinleyebilseydi bir şehrin bizim için ne güzel bir geceyi gizlediğini. Işıl ışıl geçseydi gözlerinden Karşıyaka vapuru. Usul usul sokulurken sözlerime ona yer verdim kalbimde.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home