İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazartesi, Mayıs 14, 2007

Yalnızlığın Geçmişi Güzel Kadınlar

Ben yalnızlığımla buluşan bir kadının gözlerini dinlemeyi seviyorum. İçime hapsolsam da, ya da içimdeki heyecana yenilip de ilgimi yerli yersiz dışa vursam da kadınların getirdiği yazın enerjisi bambaşka. Güzellik zırhları sessizlik geçirmeyen alımlı kadınlar. Yalnızlığı çekilmez kılan kadınlar. Düşleri bir gece mahkumunun özgürlüğü. Bir kadının gözlerinden uçuyorum sınırlarımın ötesine. Adı olmayan bir heyecan karşıladı beni. Yaz yine yalnız geçecek gibi. Elimi tutman bu kadar zor mu? Seni anlamak için adımlarımı cesaretlendirmen bu kadar zor mu? Sende kaybolacağım korkusuyla keşfetsem saçlarına gömülü yüzümün maskelediği içimi. Nefes alışlarım hızlansa sana varmak isteyen duygularda. Sırtımı avutsa parmakların, göğsünde uyuya kalmak isteyen bir kendimi bırakış olsam. Bir adım yaklaşmanı geri aldığında üzülecek olsam da, bana geliyor olmanı diliyor sözüm. Sana duyuramadığım her cümlemde, adımının açacağı bir kütüphane bulacaksın. Sen de sıkılabilirsin belki gözlerimden. Sayfa sayfa savrulduğumda, yazılarımda bir gidiş olabilirsin. Beni karşıladığın gözlerinde yine beni uğurlayabilirsin. Güzel olduğun için haklı bulabilirim seni. Benim haksızlığım kendime. Yalnızlık her kaybedişin bedeli, bir başka serüvenin daveti.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home