İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Mayıs 08, 2007

Bana Sadece Gözlerinde Seni Seviyorum De

Elimi tut, bugün yarını bırakmayacak gibi. Her dünüm seni gecelerken, yalnızlığıma yıldız ararım. Düşlerime neden uyandığımı sorarım. Sabahım beni alıkoyar. Herkes adlarına çekildiğinde, kaçışı olmayan bir tek başınalıktayım. Bir adım kadar güzel duruşun. Bir adım kadar acı gidişin. Bir karar belki beni çağırır sorumsuzluğun keşfine. Başka bir dilde yaşayabilirim pencereleri yabancı sokakları. Aldırmayabilir miyim? Ayak seslerimde sana varmak üzere olduğumu duyabiliyor musun? Adını aradığım adreste misin? Beni adını unutmuş gibi sevebilir misin? Hatırlanmak istediğin gibi sarıl boynuma. Rüzgarı al saçlarına, ve nefesimi sakla yanaklarına. Bir sessizlik sımsıkı seni göğsüne yasladığında, yakının kıymetini bil. Anımsama en uzak mesafedir. Düş iç dünya vatandaşlarının dilidir. Herkes kendi dilinde anlaşılamayacağı gerçeğiyle doğar. Dokunmaksa bugüne kadarki en iyi tercümedir. Bana sadece gözlerinde seni seviyorum de.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home