İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cuma, Mayıs 11, 2007

Beni üzecekmiş gibi bakıyorsun. Sokaklar beni yalnız hissettiriyor. Kaybetmeyi öğrendiğini düşünmek ne de büyük bir yanılgıymış. Yürümekle düşünceler aşılmıyor. Evin sıcaklığı mı, yoksa duygularım mı daha bunaltıcı? Kim ne derse desin en iyi dostum müzik. İzhak Pearlman’ın Scent Of a Woman parçasında kalbimi onarıyorum. Bir sevginin kalıntıları anımsamalar ile baş başa, unutmaya ihtiyaç duyduğum bir anda cüzdanımdan vesikalık fotoğrafını çıkartıp, koydum masamın üstüne. Bana almış olduğun kazaklar, benim için örmüş olduğun atkı sıcaklığını yitirdiler. Kendimi hatırlatacak güzel günlerle doldurmalıyım senden kalan boşluğu.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home