İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Mayıs 22, 2007

Sadece Kendi Kalbini İnandırabilirsin

Bugün sabah müşteri ziyaretindeyken cep telefonumdan mesaj sesi gelince, Sevgi’nin ona atmış olduğum mesajımı okumuş olduğunu ve bana mesaj atmış olabileceğini düşündüm.İlk fırsat bulduğum anda açıp okudum gelen mesajı. Tahminimde yanılmış oluşumda düşüncelere daldım. Mesaj ne üzüntülerimizde, ne de sevinçlerimizde birbirimize yakın olabildiğimiz canım kardeşim Orçun’dan, Almanya’dan geliyordu. Mesajında annem yaşasaydı bugün atmış yaşında olacaktı yazıyordu. 22 Mayıs annemin doğum günüydü. Nasıl da aklımdan çıkmıştı. Annemin yokluğu nasıl da etkilemişti hayatlarımızı. Her kayıp yaşamdan bir ihtimali çalar. Peki bulmak istediğini gerçekten kaybedebilir misin? Anımsamaların parçaları hangi resme ait? İyi dostların sesine ulaşmak artık çok kolay da, kalpler ne yazık ki geçmişten daha uzak. Yarınsa hemen yanı başında, seni bırakabilecek bir kız gibi. Annem yaşasaydı, o da babam gibi üzülecekti benim için. Bir Öykü’yü derlemekten aciz yazıyorum hislerimi.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home