İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Haziran 24, 2007

Sevildiğim An Geç Kaldı Yalnızlığıma

Beni anımsamanız için size gülümseyebilirim. Geçmişinizi hafifletemem ama sizi bir an için gelecekten saklayabilirim. Zaman gibisiniz, sonsuz görünüyorsunuz. Artık kalbime doğanda kandırmıyorum kendimi. Gidişiniz yaklaşıyor. Siz de fotoğraflarda kalacaksınız. Buna dayanabilir misiniz? Beni bana rastlayışınızda sevebilir misiniz? Deniz adımıza aldırmıyor. Plajı da unutacak ayaklarımız nasıl olsa. Güzelliğinizde kendime bölünüyorum. Bir parça size veriyorum. Vefalı mısınız gözlerinizi kapayışınıza yoksa umursamaz mısınız sözü? Suskunluğunuza doluyorum diye mi bu kadar cömertsiniz. Bir yarın eksiltiyor sizde kaybolmak. Çekici olanın hafızası yorgun düşmez mi? Adımlarınız hiç yalnızlık çekmedi mi? Yatağınıza uzandığınızda bir soru fısıldamaz mı kulağınıza? Güzel olan için inanmak zordur sevildiğine. İlgi kalabalığında omuzlarınız dik, bakışlarınız mağrur. Zırhınız dekolte, dokunulmazlığınıza dokunuyor gözler. Kalbinize o kadar kolay işlemez sözler. Benim gibi sıradan birini seçmezsiniz. Kelimelerimde taçlandırılacaksınız. Sizi kraliçem ilan ettiğimi hiç bilmeyeceksiniz. Yazar gerçeği karalar. Anlayabildiğini anlatışında yaşar. Oysa hayat hiç anlayamadığıdır. Kaçmak için mi tebessüm ettiniz? Geçişinizde ağırlaştık, zamanın gerisinde kaldık. Sizden bir düş ödünç aldık. Size bir gece verebilmek isterdim. Anımsanacak kadar sade mekan. Her şey sizi ön plana çıkartıyor. Kıyafetiniz üzerinizden sıyrılıyor. Çıplaklığınızda hayranlık sizden saklamak istediklerini sadeleştiriyor. Güzelliğiniz erkeklere, zaman da size acımıyor. Terk ettiklerinize dönmeseniz de, fotoğraflarınıza uğrayacaksınız. Bir koltukta geçmişi dinlemek zordur. Güzellerin dünü kalabalıktır, her anı sevgilidir. Beni anımsamanız için size gülümseyebilirim. Ben de yarını bekliyorum. Sevildiğim an geç kaldı yalnızlığıma.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home